Sista dagen på veckan

Sista dagen innan skolan börjar, känns lite sådär faktiskt. Hade gärna haft en vecka's lov till men det ska ändå bli kul att få träffa alla igen! Är mer en nöjd över mitt påsklov iallafall, har varit i fjällen och bott några dagar hos Linnéa, vi lagade middagar, åt en massa gott, diskuterade nästan allt om filmen titanic, tittade på film och sydde lite grann. Riktigt mysigt!
Ikväll ska jag nog titta på lite hockey beroende på hur intressant det blir sen funderar jag på att se en brittisk dokumentär om Titanic som börjar 0.25 i natt, får se om jag orkar hålla ögonen öppna. Har blivit helt beroende av titanic på sista tiden, ju mer fakta jag läser desto mer intressant blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0