The times that you hurt me and put tears on my face

how to make gif

Idag har det varit en härlig dag trots att vi slutade sent och att jag är väldigt trött. Men idag på skolan fick vi gå till Nolia där det var en mässa om olika slags utbildningar man kan gå efter gymnasiet. Vissa saker var väldigt intressant som att åka till London och plugga vidare inom fashion design, ohohoo. Sen blev det en hel del tävlingar också, standard. Efter skolan åkte jag till stan för att köpa en present till Issa som fyller år på lördag! :) Det var väl inte så speciellt roligt att gå ut ur affärerna när det blåste och snöade som bara den. Men jag hittade det jag sökte rätt så snabbt så då var det bara att åka hem och städa hela huset. Sen åkte jag och Issa till Maxi för att storhandla saker till imorgon då jag och Issa ska ha födelsedagsfest tillsammans med vårat gäng, hehe. Nu tänkte jag faktiskt ta och vila, titta på tv och sen blir det godnatt för mig. ♥



Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ha det så trevligt på fredag, synd att jag inte kunde komma! <3

2012-02-16 @ 22:47:50
URL: http://fantasygalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0