Tonight we are running the floor

Idag har jag mysigt framför tvn, ätit fika från igår, ätit middag och gått runt i myskläder. Precis så ska en söndag se ut! Ha prövat lite saker också, som bland annat fiskebensflätan. Kanske inte blev så jätte bra men om jag tränar lite till så.. Tycker det kan vara rätt så svårt att få med allt hår när man har uppklippt, men får väl se till att ta extra mycket hårspray, haha. Sen brukar jag inte använda eyeliner men idag prövade jag på det, syns väl inte så mycket på den här bilden men kanske något man kan börja använda.. Tänkte också ta och dricka mitt nya te som jag fick från Amalia i present, hallon och lakrits. ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vart superfint ju :D

2012-02-19 @ 21:08:15
URL: http://rebeckaf.devote.se
Postat av: issa ;)

Det ser hur proffsigt ut som helst! :) <3

2012-02-19 @ 21:44:52
URL: http://belledesign.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0