Loppis

Idag hade vi väldigt tur med vädret, trodde flera gånger att de mörka molnen skulle komma till loppisen. Hade verkligen inte blivit kul om det skulle börja regna som det stod på sidan yr. Fick iallafall några saker sålda, inte så mycket men känns skönt att få bort lite och att bli lite rikare, haha.
Ikväll har jag bakat tigerkaka som jag ska ta med mig imorgon då våran klass och 2orna ska sitta i en park och fika. Mysigt om det blir fint väder! Har nte alls så jobbiga skoldagar jag har framöver för på tisdag är det skolavslutning. Woho!

Kommentarer
Postat av: Josefin

haha vi ska också fika med klassen imorgon! Vilken park ska ni va i? :)

2012-06-11 @ 16:05:20
URL: http://luftenboriminasteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0