My day Frida(y)

Har haft fullt upp nästan hela veckan! Svenska Nationella talet har tagit upp nästan all min tid, men riktigt skönt att ha fått gjort bort det och idrottsläxan för den delen! :) Det ska bli oerhört skönt med helg nu, kanske inte riktigt sova ut men rolig helg kommer det bli iallafall! För ikväll kommer Josefine hit, har inte träffat hon pålänge och imorgon så ska vi åka till Sundsvall för att shoppa, woho. ♥ Galet taggad!!
Förresten så såg jag en modevisning igår som treorna på skolan gjort, jätte fina kläder med olika teman som Titanic och Star wars. Åh vad jag längtar tills vi får göra en, alltså om 2 år!
Nu ska jag börja leta fram lite träningskläder för att sedan åka till fotbollsträningen! Bild från förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0