Sportlovet är äntligen här!

Kan faktiskt inte riktigt fatta att det (äntligen!) är sportlov nu, skönt ska det bli iallafall! Min dag började med att gymma på skolan, vi körde ganska hårt kring armarna, axlarna och ryggen så skakade jätte mycket efteråt, haha. Därefter var det alltså naturkunskapsprov, uh. Har ingen anning om hur det gick, vill nästan inte veta men behöver inte tänka på det nu under lovet iallafall. Sen slutligen skulle vi ha matte prov men ingen lärare kom, syynd.. Så fick sluta tidigare, ye.
Snart hoppas jag på att middagen är klar, eftersom jag nyss varit och tränat fotboll och det finns en del saker jag kan förbättra bland annat konditionen.
Jag hoppas ni har haft en bra dag och att ni får ett bra slut på eran dag, kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0