Långhelg ♥

Idag har det varit en fin solig dag så passade då på att inviga min nya vår jacka. Riktigt skönt, hoppas bara detta håller i sig. Känner mig mycket piggare och gladare nu när solen har visat sig.
Min morgon började med engelska nationella, uhuh.. Har ingen anning om hur det gick, får väl helt enkelt se det sen.
Efter det jobbade jag och Hanna med våran sugrörs biosalong, faktiskt väldigt kul och inte nog med det, vi ska nämligen försöka oss på att göra Leonardo dicaprio på filmduken! ohohooo..
Slutade lite tidigare idag också och när jag kom hem hade vi besök av Johan och Sara så vi åkte och köpte glass i det fina vädret.
Nyss har jag varit ute och sprungit ca 8km, kändes inte så mycket i benen när jag sprang men när jag kom fram var mina ben som spagetti, haha.
Har ju lång helg nu också, vilket känns underbart! Ska verkligen njuta även fast jag har prov jag ska plugga till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0